K 30.4.1975 byla z výroby převzata do stavu LD Brno - dolní.
K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na
26.5.1990
753.242, Brno-dolní nádraží.
K 17.1.1991 na lokomotivě byla,jako na první své řady u tehdejších ČSD, dokončena rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu spalovacího motoru) v LD Brno-dolní a její označení mělo být doplněno indexem T (jako elektrické Topení)
Mezitím však byla rekonstruovaným brejlovcům přidělena nová řada 750, na dvěstěčtyřicetdvojce ovšem již zůstal na tabulkách i index T.
14.4.1991
750.242, Česká Třebová.
K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Brno.
4.5.1997
750.242, Brno hl.n.
K 3.11.1997 byla převzata do stavu DKV Česká Třebová.
K 14.11.1997 byla převzata zpět do stavu DKV Brno.
K ..200x byla administrativně ZRUŠENA a ..200x předána k rozložení .