Původní lokomotiva 753.137

Historie lokomotivy:

T 478.3137 753.137-9 752.508-2 D 752.508 D 752.508 SG 92 83 2 752 508-7 I-FAS / D 752.508

D 752.508 SG výrobní štítek D 752.508 SG D 752.508 SG


Lokomotiva po své rekonstrukci v ČMKS Česká Třebová nesla ještě "české" označení

       

D 752.508

                

V Itálii obdržela číslo D 752.508 a byla z firmy Leon Doro dodána hned k Sangritaně.

D 752.508

V té době se začaly v Itálii rozlišovat "externí" dopravci zkratkou za číslem lokomotivy, obdržela proto označení

           

D 752.508


D 752.508


D 752.508


D 752.508


D 752.508


D 752.508


D 752.508


D 752.508


D 752.508


D 752.508

Plány Sangritany na přepravy v regionu se ale nenaplnily, navíc skončila přeprava soli z přístavu Ortona.
Firma přišla i o licenci na provozování dopravy na státní síti RFI a tak hledala využití pro své lokomotivy.
V roce 2009 se "osmička" dostala, spolu s D 752.507 SG, formou pronájmu ke společnosti Ferrovie della Calabria.


Dle tohoto článku se plány firmy nenaplnily a tak se již na jaře roku 2010 spolu s D 752.503 SG,
která mezitím vystřídala "pětsetsedmičku", vrátila k Sangritaně.



3.6.2013 D 752.508 D 752.508 D 752.508
D 752.508 D 752.508 D 752.508 D 752.508 D 752.508 na trati Saletti - Torino di Sangro.
D 752.508 D 752.508 D 752.508 D 752.508, Torino di Sangro.





Zřejmě během roku 2014 byla opatřena označením dle TSI

92 83 2 752 508-7 I-FAS

a na čele zkráceným, staronovým, označením

               


Následující roky je označení změněno na:




D 752.507 na TITULNÍ stranu na rekonstrukce ITÁLIE D 752.509