10 371 1977




K 18.10.1977 byla z výroby převzata do stavu LD Děčín.

25.4.1982 T478.3408 T478.3408 u Libočan s Os 7607 Žatec-Plzeň.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na

       

13.10.1990 753.408 753.408, Kytlice, Sp 892 Plzeň-Liberec.
22.6.1991 753.408 753.408, LD Děčín.

K 29.4.1992 byla v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v LD Děčín, přeznačena na

       


K 1.7.1992 byla převzata do stavu LD Ústí nad Labem - PJ Děčín.

14.2.1998 750.408 750.408, Česká Lípa.
8.5.1998 750.408 750.408, Děčín-východ - Březiny u Děčína.
8.9.2002 750.408 750.408, Mladá Boleslav hl.n.
19.3.2004 750.408 750.408, Mladá Boleslav hl.n., R 913.
2.4.2004 750.408 750.408, Mladá Boleslav.

K 15.11.2005 byla ZRUŠENA.

7.4.2008 750.408 750.408 + 753.391 + 750.356 + 753.278 + 753.340 + 750.401(368) + 750.397, Česká Třebová.
11.12.2008 750.408 750.408, Česká Třebová.
7.10.2009 750.408 width= 750.408, depo Česká Třebová.

Další foto po rekonstrukci jako 753.738




407 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 001