9 171 1974




K 16.9.1974 byla z výroby převzata k ČSD do stavu LD Ostrava.

K 1.1.1988 byla, v rámci změny systému označování hnacích vozidel, přeznačena na


26.5.1990 753.175 753.047, 753.175, LD Brno-dolní.

K 1.7.1991 byla převzata do stavu LD Krnov.

K 10.2.1992 byla, v rámci rekonstrukce (změna vlakového vytápění a regulace výkonu lokomotivy), provedené v ŽOS Zvolen, přeznačena na



K 10.2.1992 byla převzata do stavu LD Brno-dolní.

K 1.1.1993 přechází, po rozpadu ČSD, k ČD do stavu LD Brno-dolní.

K 1.1.1995 administrativně připadá do stavu DKV Brno - PJ .

23.2.1996 750.175 750.175, Česká Třebová.

K 1.1.1997 administrativně připadá do stavu DKV Brno - PJ .

K 15.7.1997 byla převzata do stavu DKV Valašské Meziříčí - PJ .

K 19.8.1997 byla převzata zpět do stavu DKV Brno - PJ Maloměřice.

K ..1999 byla převzata do stavu DKV Brno - PJ Havlíčkův Brod.

23.1.1999 750.175 750.175, Brno hl.n.

K 4.6.1999 byla převzata do stavu DKV Liberec - PJ .

15.7.2000 750.175 750.175 + 753.137, Jivany - Semínova Lhota.
10.4.2001 750.175 750.175, Liberec.
30.6.2001 750.175 750.175, Rovensko pod Troskami.
26.8.2001 750.175 750.175, Bakov nad Jizerou.
15.10.2002 750.175 750.175, Železný Brod.

K 15.9.2003 byla administrativně ZRUŠENA.

K 16.4.2004 byla převzata do stavu DKV Česká Třebová.

27.10.20005 750.175 750.175, Česká Třebová.

K ..200x byla odprodána TSS a.s.

7.4.2008 750.175 750.175 750.175 + 750.214 + 750.159 + 750.077 - čtveřice lokomotiv odkoupených pro TSS,
čekající na rekonstrukci v českotřebovském depu.


Další fotky lokomotivy jako 753.784



174 na TITULNÍ stranu na lokomotivy ř. 753 176